הצטרפו לmy roladin

ביטול עסקה

מבוא

בעת הזמנת המוצרים מאתר האינטרנט של החברה, יובהר כי מוצרי האפייה נאפים לאור ההזמנה, על-כן ומאחר ומדבר במוצרים מתכלים לאחר ההתקשרות הסופית לא תתאפשר ביטול ההזמנה או החזר כספי. ביטול ההזמנה ייעשה באמצעות שירות הלקוחות של החברה או באמצעות קישור ייעודי באתר לביטול ההזמנה.

ביטול יתאפשר ככל והחברה טרם החלה בביצוע ההזמנה ובמקרה בו אספקה מהמלאי הקיים במקרים חריגים (כמפורט בסעיף זמני האספקה) ביטולה יתאפשר עד למועד האספקה או מועד פריסת הלחמים (המוקדם מבין השניים).

אופן הביטול על ידי המשתמש / המזמין / הלקוח

  1. שינוי ו/או ביטול הזמנה על ידי המזמין תתאפשר בהתאם להוראות הדין.
  2. משתמש שביצע הזמנה באמצעות הטלפון או האתר במכר מרחוק, רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (לעיל ולהלן: “חוק הגנת הצרכן“) אשר עיקריהן יובאו להלן.
  3. משתמש שביצע עסקה לרכישת מוצרים במכר מרחוק, יהא רשאי לבטל את רכישת המוצרים, מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מבניהם). על אף האמור לעיל, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, המשתמש לא יהא רשאי לבטל עסקת מכר מרחוק לרכישת טובין פסידים כמו מוצרי מזון (לרבות, קפסולות קפה, פולי קפה, סלטים, לחמים, עוגות, עוגיות וכיו"ב).
  4. ככל שהמשתמש הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם מונחים אלה בחוק הגנת הצרכן), המשתמש רשאי לבטל את העסקה, זולת כאשר מדובר בטובין פסידים כאמור לעיל, החל ממועד ביצוע העסקה, ועד 4 חודשים מיום קבלת המוצרים או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מבניהם), ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין רולדין לבין המשתמש. רולדין תהיה רשאית לדרוש מהמשתמש להציג תעודה מתאימה, והכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
  5. הייתה למשתמש זכות לבטל את העסקה על פי חוק הגנת הצרכן, יתאפשר לו לעשות כן באמצעות הודעת ביטול שתימסר לרולדין (להלן: “ההודעה“) באחת מהדרכים הבאות:
    • באמצעות פניה טלפונית למספר: 09-9543497, המספר פועל בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.
    • באמצעות פנייה בווטסאפ למספר: 09-9543497;
    • באמצעות דוא”ל שכתובתוcustomersservice@roladin.co.il;
    • באמצעות פניה בדואר רשום: לכתובת האופה 1, קדימה – יש לציין בפנייה "ביטול עסקה";
    • באמצעות שימוש בצ'ט באתר – הצ'ט החכם קופץ בצד האתר ומיועד לפניות / שאלות חכמות ו/או במידת הצורך להפניה למענה של נציג;
    • באמצעות הגעה או פניה טלפונית לאחד מסניפי הרשת ממנו בוצעה ההזמנה באתר. ניתן לאתר את רשימת הסניפים באתר המקוון של החברה.
  6. בהודעה ימסור המשתמש את:
    • מספר הזמנה שהוא מעוניין לבטל;
    • שמו המלא של מבצע ההזמנה;
    • כתובת מייל ככל ותידרש;
    • קבלה/אישור הזמנה המעידים על עצם ביצוע העסקה עם החברה או הוכחה אחרת, לשביעות רצון החברה, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.
  7. ככל שהייתה למשתמש זכות לבטל את העסקה על פי חוק הגנת הצרכן והמשתמש מבקש לבטל את העסקה לאחר שקיבל את המוצרים לידיו בכפוף לאמור בסעיף ‎18 להלן, המשתמש ישיב, על חשבונו (הן באמצעותו והן באמצעות שליח מטעמו), את המוצרים לסניף של רולדין ממנו בוצעה הרכישה, לאחר תיאום מראש עם רולדין באמצעות יצירת קשר עם רולדין במפורט בסעיף ‎20 להלן.
  8. על אף האמור לעיל, ככל שהביטול נבע מפגם או קלקול במוצר ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, עליך להציג את המוצר הפגום כאמור לאחד מסניפי רולדין בתיאום מראש עם שירות הלקוחות.
  9. לא ניתן לבצע החלפות או החזרות של מוצר בודד שנמכר כחלק מערכה. ביטול העסקה יתאפשר רק ביחס לערכה בכללותה.

מועדי הביטול

  1. רולדין תחזיר למשתמש בתוך לא יאוחר מ- 14 ימים מיום קבלת ההודעה, את אותו חלק ממחיר העסקה ששילם המשתמש בגין המוצרים ותבטל את החיוב ששולם. המשתמש ישמור את החשבונית עד לקבלת אישור שההחזר הכספי בוצע.
  2. אנשים עם מוגבלות, עולים חדשים ואזרחים ותיקים (מגיל 65 ומעלה) רשאים לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי רכישת המוצר, לפי המאוחר, וזאת בכפוף שהצרכן ישלח תעודה או מסמך המוכיחים את זכאותו ובכפוף לכך שהעסקה כללה שיחה בין החברה לצרכן. במקרה זה, לא ייגבו מהצרכן דמי ביטול.
  3. רולדין תהיה רשאית לגבות מהמשתמש דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים ובלבד שהביטול לא נבע מפגם או קלקול במוצר ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
  4. ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשרו רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה.
  5. זכותו של המשתמש לבטל עסקה אינה גורעת מזכותה של רולדין לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים אם רולדין תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשותו של המשתמש.
  6. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, ככל שהמזמין רכש את ספר רולדין ו/או מוצרי צד ג' סגורים כגון: שמנים, יינות וכיו"ב, יחולו ההוראות הבאות (דוגמא להמחשה, רכישת ספר רולדין):
    • אם הספר נרכש במסגרת מבצע כלשהו לרבות אך לא רק כ"מארז מתנה" או כל דבר דומה אחר אשר מלבד הספר רכש או קיבל המזמין מוצר מזון כלשהו כגון: עוגה, לא ניתן יהיה להחליף ו/או להחזיר את אותו מוצר מזון שנרכש במסגרת מבצע כלשהו כאמור במוצר מזון אחר או בכל מוצר כלשהו לרבות לא בכסף או בשווי כסף.
    • מבלי לגרוע מהאמור בפרק זה (ביטול / שינוי הזמנה), ככל שהמזמין יבקש להחזיר את הספר שנרכש או לקבל זיכוי בעדו והספר נרכש כאמור במסגרת מבצע כלשהו, הדבר יתאפשר בהתאם להוראות הדין כאמור וכן בניכוי מוצר המזון הנוסף שנרכש במסגרת אותו מבצע כאמור והכל בהתאם לפרסומי רולדין באשר לאותו מבצע ספציפי (לדוגמא: אם המזמין רכש את הספר וקיבל עוגה מתנה שעלותה לצרכן סך של 35 ₪ אולם המזמין קיבלה במחיר הספר, וביקש להחזיר את הספר, יוכל להחזירו בהתאם להוראות הדין ובקיזוז עלות העוגה אותה קיבל במסגרת אותו המבצע, היינו, בקיזוז של 35 ₪. על אף האמור, רולדין שומרת על זכותה לקזז מחיר מופחת מהמחיר המלא של העוגה והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ובלבד שבשום מקרה הקיזוז האמור לא יהיה במחיר שהינו גבוה ממחיר העוגה כפי שהיא נמכרת ללקוחות רולדין stand alone.
  7. מובהר בזאת, כי במקרה של זיכוי אם וככל שיהיה, הזיכוי יבוצע לכרטיס האשראי ממנו בוצעה הרכישה ו/או בכל דרך אחרת כפי שתסוכם ישירות מול רולדין לרבות הצמדה למדד והכל בכפוף לדין.

עסקאות שאינן ניתנות לביטול

  1. בהתאם להוראות החוק, ברכישת מוצרים מסוימים, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה. רכישת המוצרים הבאים אינה מאפשרת זכות ביטול כגון:
    • טובין פסידים (כולל מוצרי מזון מתכלים או מוצרים עשויים להתקלקל);
    • טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן;
    • טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

 

דמי ביטול

  1. במקרים מסוימים החברה רשאית לגבות דמי ביטול, כמפורט להלן:
    • ככל שסיבת ביטול העסקה היא עקב פגם, אי הספקה במועד, אי-התאמה לפרטי ההזמנה, או בשל כל הפרה אחרת מצד החברה – החברה תשיב לך תוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול, את התמורה ששילמת בעבור העסקה שבוטלה, והיא לא תגבה דמי ביטול.
    • מובהר כי עלייך להעמיד לרשות החברה, לצורך איסוף, את המוצר במקום שבו הוא נמסר לך.
    • ככל שסיבת הביטול אינה עקב פגם, אי הספקתו במועד, אי התאמה לפרטי ההזמנה או בשל כל הפרה אחרת מצד החברה – החברה תשיב לך תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול את התמורה ששילמת בעבור העסקה שבוטלה. החברה תהיה רשאית לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. אם בוצעה התקנה של מוצר בביתך לצורך מתן השירות, רשאית החברה לגבות הוצאות התקנה עד 100 ₪ (בנוסף לדמי הביטול וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויותיה בהתאם להוראות החוק).
    • על אף האמור לעיל, בכל מקרה, ניתן לשנות ו/או לבטל את ההזמנה, ללא דמי ביטול, עד שש שעות לפני מועד אספקת המצרכים שהוזמנו במסגרת הזמנה באתר האינטרנט ובכפוף לכך שהם טרם לוקטו על-ידי החברה. במקרה של שינוי ו/או ביטול הזמנה – החשבון לתשלום ישקף את השינויים שבוצעו על- ידי הצרכן.
    • "דמי ביטול" כוללים בתוכם גם הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת שלטענת החברה הוצאו על ידה או שהיא התחייבה בהן בשל ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה.
    • מובהר כי אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
    • לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות של חברת רולדין בטלפון: 09-9543497.
  2. מדיניות ביטולים עבור עסקה שנעשתה באופן פרונטלי בסניפים – מפורסמת בסניפים עצמם.
  3. מדיניות הביטולים כפופה להראות תקנון תנאי שימוש של החברה כמופיע באתר.

 

*מעודכן לחודש ספטמבר 2024.

 

 

 

 

 

my Roladin
לחצו כאן ותהנו לפני כולם ממבצעים ועדכונים חמים