תקנון מועדון לקוחות
כללי
- עם הצטרפותך למועדון הלקוחות כמפורט להלן, הנך נותן הסכמתך לכך שפרטים שמסרת לנו באתר: שם מלא, כתובת דואר אלקטרוני, נייד, תאריך לידה וכיו"ב יישמרו אצלנו במערכת לצורך זיהוי ברכישה הבאה שלך.
- בנוסף, עם הצטרפותך למועדון הלקוחות, הנך נותן הסכמתך הפוזיטיבית לקבלת אישור דיוור שיווקי אולם תוכל לחזור בך מהסכמתך בכל עת.
- הצטרפות למועדון הלקוחות של רולדין הינה מעל גיל 18. הנך מצהיר כי הנך מעל גיל 18 וכי לא עשית שימוש בזהות בדויה ו/או התחזות לאדם אחר. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים פליליים ואזרחיים.
- יובהר, כי המכירה של כל מוצרי רולדין נעשית אך ורק בגבולות ישראל.
- מסירת פרטי הלקוח ונתונים אחרים אודותיו במערכות רולדין תהווה הסכמה והיתר לרולדין לעשות בהם שימוש לצורכי מתן שירות לצורך טיפול בהזמנת הלקוח באמצעות אתר רולדין ו/או האפליקציה לרבות באמצעות הודעת מסר קצר וכן, שיפור השירותים בכלל זה הסכמה לקבלת מסרים, הודעות ,תכתובות, שאלונים, בדיקות תקופתיות, סקרים וכו' שנועדו לשפרם ולשפר את השירות כלפי לקוחות רולדין.
- הוראות תקנון זה, על התיקונים שיחולו בו מעת לעת, יחולו על כל רכישה ושימוש באתר ו/או באפליקציה ו/או בסניפים. הצטרפותך למועדון מעידה על הסכמתך לאמור בתקנון, כפי שיתעדכן מעת לעת .
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות כל הוראה מהוראות תקנון זה בכל עת ובלא צורך בהודעה על כך, מעבר לפרסום הנוסח העדכני של הוראות התקנון באתר ותחייב ממועד פרסומה באתר.
האחריות המלאה להכרת הוראות תקנון זה כפי שיהיו מעת לעת חלה על חבר מועדון My Roladin בלבד. הנוסח העדכני של תקנון זה יימצא בכל עת באתר.
הגדרות
למונחים הבאים תיוחד בתקנון זה המשמעות הנקובה בצידם:
- "רולדין" – חברת רולדין בע”מ, ח.פ 512054750, מרחוב האופה 1, קדימה.
- "האתר" – אתר האינטרנט אותו רולדין מנהלת ומפעילה בכתובת: roladin.co.il.
- "החוק" – חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.
- "סניפי רולדין" – סניפי רולדין בפרישה ארצית, אשר רשימתם תעודכן מעת לעת באתר ו/או במקומות העסקים ו/או בכל מקום אחר, כפי שתמצא רולדין לנכון על פי שיקול דעתה הבלעדי.
- "הצטרפות למועדון" ו/או "אקטיבציה" – משמעה, מילוי פרטים על ידי הלקוח בלבד באמצעות לינק שנשלח אליו ע"י הנציג בסניף במועד בקשת ההצטרפות, או כשהלקוח נכנס לאתר רולדין באופן עצמאי וממלא אחר טופס ייעודי באתר שנקרא: "הצטרפות ל-My Roladin" או באמצעות סריקת QR בשלטים ייעודיים לצד הקופות בסניף.
למען הסר ספק מובהר ומודגש בזאת, כי לקוח אשר לא השלים את מילוי מלוא הפרטים שבשדות שבטופס האמור, לא יוכל להיכלל כחבר מועדון, שכן, לא בוצעה אקטיבציה ומשכך, לא יוכל לבוא בכל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי רולדין ו/או מי מטעמה בעניין.
במסגרת הרישום – יסמן הלקוח בשתי רובריקות פוזיטיביות (סימון "וי") על רצונו להצטרף למועדון, היינו אישור תקנון My Roladin וכן אישור תקנון תנאי שימוש. בלעדי אישורים אילו לא יוכל הלקוח להשלים אחר הרישום ולא יוכל להצטרף למועדון הלקוחות של רולדין.
במסגרת הצטרפותך למועדון, הנך זכאי להטבות כחברה My Roladin, אולם כדי לקבל מאיתנו את ההטבות באמצעות מסרון ו/או מייל, עלינו לקבל את הסכמתך המפורשת לקבלת דיוור שיווקי ולשם כך, יהיה עליך לסמן ברובריקה ייעודית פוזיטיבית (סימון "וי") על אישורך לקבל מאיתנו דיוור שיווקי. תשומת הלב, כי תוכל לחזור בך מהסכמתך לאישור זה, בכל עת בהתאם לחוק.
ככל ותבחר שלא לקבל דיוור שיווקי כאמור, עדיין תהיה זכאי להטבות כחבר מועדון My Roladin, תוכל להתעדכן בהטבות המגיעות לך באמצעות האתר ו/או האפליקציה ו/או בסניפים וליהנות ממימוש ההטבות כאמור בסניפים ו/או באתר ו/או באפליקציה.
להלן נוסח אישור דיוור שיווקי:
רולדין מעוניינת לשלוח אליך מעת לעת, באמצעות הפרטים שהזנת במסגרת הזמנה שביצעת באתר רולדין – דואר אלקטרוני ו/או באמצעות הודעות SMS מידע בדבר מוצריה וכן מידע שיווקי ופרסומי. מידע כזה ישוגר אליך רק אם נתת הסכמה מפורשת לכך, היינו, רק אם סימנת באופן פוזיטיבי את הצ'ק בוקס המסומן. מובהר בזאת, כי בכל עת תוכל לחזור בך מהסכמתך ולבטלה ובהתאם, תחדל לקבל מידע פרסומי כאמור. רולדין לא תמסור את פרטיך האישיים למפרסמים. עם זאת, היא רשאית להעביר מידע סטטיסטי על פעילות המשתמשים באתר רולדין. מידע סטטיסטי שיועבר לא יזהה אותך אישית.
- "הטבות לחברי My Roladin" – לקוח אשר הצטרף למועדון הלקוחות של My Roladin (להלן: "המועדון"), יהיה זכאי להטבות משתנות מעת לעת בהתאם לשק"ד הבלעדי של רולדין, כלומר, ייתכן וחלק מההטבות שיפורטו להלן ישתנו ולא תהנה מהן במסגרת הצטרפותך אולם יכול ותהנה מהטבות אחרות. לאור האמור, לא תשמע כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה מצד הלקוח כלפי רולדין בעניין.
להלן מגוון ההטבות כפי שהינן כיום:
- הטבת הצטרפות כוס קפה בגין הצטרפות למועדון – גודל רגיל. באופן חד פעמי ללא תשלום, במימוש אשר לא יאוחר מ-90 יום ממועד ההצטרפות למועדון;
- לחם עשירי (למעט לחם סלק וחלה) ללא תשלום ברכישת 9 לחמים באמצעות "כרטיסיה דיגיטלית" שפרטי תקנונה מפורטים בשולי תקנון זה;
- קפה עשירי גודל רגיל או בינוני ללא תשלום ברכישת 9 כוסות קפה בגודל המבוקש ע"י הלקוח (רגיל / בינוני) באמצעות "כרטיסיה דיגיטלית" שפרטי תקנונה מפורטים בשולי תקנון זה. האמור לא יחול על קפה בגודל גדול, אם לקוח יבקש לממש קפה עשירי בגודל גדול, הדבר יהיה כרוך בתוספת של 3 ₪; ( לא כולל קפה קר)
- אייס קפה עשירי גודל רגיל ללא תשלום ברכישת 9 כוסות של אייס קפה בין אם רכש גודל רגיל ובין אם רכש גודל גדול באמצעות "כרטיסיה דיגיטלית" שפרטי תקנונה מפורטים בשולי תקנון זה.
הטבות המנויות בסעיפים 12.4 – 12.2 הינן מעין "כרטיסיה דיגיטלית" במסגרתה צובר הלקוח את זכאותו לקפה עשירי, לחם עשירי וכיו"ב. הלקוח יוכל בכל עת, לעקוב תחת צבירת זכאותו הן באתר והן באפליקציה תחת האזור האישי.
לקוח שקיימת בידיו כרטיסיית נייר, ויבקש להציגה בסניף, הנציג ימיר לו אותה בכרטיסייה דיגיטלית לרבות ההחתמות שכבר צבר עד למועד זה, ובהתאמה, יתבצע אותו תהליך המפורט לעיל (מסירת נייד לשליחת לינק להצטרפות ועוד). יודגש, כי הלקוח ימסור לנציג רולדין בסניף את כרטיסיית הנייר חלף הכרטיסייה הדיגיטלית כאמור.
- הטבת יומולדת – הטבת יום ההולדת אף היא נקבעת בהתאם לשק"ד הבלעדי של החברה כפי שתהיה מעת לעת ומותנית במינימום שלושה חודשי חברות במועדון החל ממועד ההצטרפות. ההטבה הינה חד פעמית ואינה ניתנת להעברה ו/או החלפה ו/או המרה לא בכסף ולא בשווה כסף.
ההטבה נשלחת באמצעות הודעת מסרון (SMS) בין הימים 1-3 באותו חודש קלנדרי ללקוחות המועדון החוגגים באותו החודש יום הולדת, והטבה זו ניתנת למימוש באותו חודש יום ההולדת בלבד. לא יינתן מימוש בחודש העוקב במידה ואינו מומש ולא בכל מועד אחר. תשומת הלב, כי ההטבה תהיה מעודכנת ללקוחות המועדון על מספר הנייד אשר עדכנו בטופס ההצטרפות במסגרת הצטרפותם למועדון והם יוכלו לממש את ההטבה גם בסניפים וגם באתר.
יודגש, מאחר והחברות במועדון הינה "תלוי" מספר נייד כפי שעודכן בטופס ההצטרפות. יש לשים לב למפורט להלן:
- לקוחות אשר ביקשו להסירם מרשימת מקבלי הדיוור השיווקי, לא יקבלו מסרון (SMS) למימוש ההטבות אולם ההטבה תהיה קיימת למימוש בסניפים ובאתר בהזנת מספר הנייד כפי שנרשמו איתו למועדון.
- לקוחות אשר שינו את מספר הנייד שלהם כך שהינו שונה מהמספר אותו עדכנו בטופס ההצטרפות כאמור, לא יקבלו את המסרון שכן אינם קיימים במערכת, אולם יוכלו לעדכן את פרטי מספר הנייד החדש תחת המועדון הקיים אולם רק בפנייה לשרות הלקוחות של החברה בווטצאפ שמספרו: 09-9543497 וכך יוכלו לממש את ההטבות בסניפים, כפי שקיימות באותה העת.
- הטבות חודשיות ו/או תקופתיות – החברה תהיה רשאית להעניק ללקוחות המועדון בהתאם לשק"ד הבלעדי וללא כל התחייבות מצידה להיקף או לכמות ההטבות, הטבות חודשיות ו/או תקופתיות (לשם ההמחשה: כדורי שוקולד במחיר מוזל).
*החברות במועדון אינה מקנה כפל מבצעים ו/או הנחות ו/או הטבות אלא אם החליטה על כך החברה בהתאם לשק"ד הבלעדי וציינה זאת מפורשות.
- הסרה ממועדון הלקוחות – ביטול החברות במועדון הלקוחות. כל חבר מועדון יהיה רשאי להפסיק את חברותו במועדון בכל עת. הודעת החבר על הפסקת חברותו במועדון תחשב כהודעת ויתור על זכויותיו והטבותיו שנצברו במועדון הלקוחות, כל חבר המעוניין לבטל את החברות במועדון יודיע על כך באמצעי המדיה השונים כגון: טלפון – למספר: 09-9543497 או הודעת מייל לשירות הלקוחות של הרשת בכתובת: customersservice@roladin.co.il.
מעודכן לחודש ספטמבר 2024.